easybox

ügyfélszolgálat

Ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy az easybox csomagautomatákkal kapcsolatban egy helyen megtalálja azokat az elérhetőségeket, melyeken segítséget kérhet, ha problémája vagy csak kérdése lenne pl.: címei, helyei, használata.

eMAG easybox | Extreme Digital easybox csomagautomata probléma esetén hívja a

06 1 885 5500

eMAG ügyfélszolgálat,

06 1 452 0090

edigital ügyfélszolgálat,

06 1 374 38 90

SameDay easybox csomagautomata ügyfélszolgálat
telefonszámát.

Esetenként a várakozási idő megnövekedhet, kérjük várjon türelemmel.

Túlélőcsomagok, vészhelyzeti felszerelések, eszközök webáruháza - Moose.hu
Egyedi céges ajándékok karácsonyra, ünnepnapokra és marketing célra - csodacsupor.hu

Csomagautomatával kapcsolatos kérdések lehetnek: elveszett kód – nem nyílik a fiók – hibás kód – üres fiók – sérült csomag – átvételi probléma …stb.

On-line kapcsolatfelvétel itt

További információk:
https://www.emag.hu/easybox
easybox csomagautomata használata …stb.

eMAG easybox Parcel Terminal Customer Service Phone Numbers

 

Az Emag easybox csomagautomaták számos helyen érhető el az országban, sőt még Romániában is.
Az easybox helyek és címek kereséséhez kattintson a képre:

Vegye át a csomagját bármikor!
Mikor válassza az eMAG easybox csomagautomatát?

Ha számít a környezettudatos kiszállítás, így együtt tehetünk a fenntarthatóságért.

Ha kényelmes és érintkezésmentes átvételt keres.

Ha Ön szeretné eldönteni, mikor veszi át a csomagot, mert nem tud a futárra várni.

Ha visszaküldené a megrendelt terméket.
Már elérhet minket az ország bármely pontján, mind a 19 megyében.
Több mint 400 eMAG easybox csomagautomatával állunk rendelkezésére a hét minden napján 0-24.

Termékátvétel

Nézze meg, hogy hol érhető el eMAG easybox!


 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen termékeket rendelhetek eMAG easybox csomagautomatába?

Ez a szállítási mód elérhető minden eMAG és az erre a szolgáltatásra szerződött Marketplace partner által forgalmazott termék esetén, ami nem haladja meg a 44,5 x 47 x 39 cm méretet, és súlya nem több, mint 20 kg, valamint nem a háztartási nagygépek kategóriában található. A termékoldalon tudod leellenőrizni, hogy ez az átvételi mód elérhető-e az adott terméknél.

Milyen fizetési mód érhető el eMAG easyboxba történő rendelés esetén?

Bankkártyával a helyszínen vagy online a rendelés leadásakor, valamint eCREDIT szolgáltatásunkat igénybe véve tudsz fizetni.

Mennyibe kerül a szállítás?

Bizonyos méretű eMAG által forgalmazott termék kiszállítása kérhető eMAG easybox csomagautomatába, melynek díja megrendelésenként 640 Ft-ba kerül. A szerződött Marketplace partnerek által forgalmazott termékek esetében a kiszállítással kapcsolatos részleteket megtalálod minden partner saját adatlapján. Itt találod az eMAG Marketplace hivatalos partnerlistáját. Kattints az eMAG Marketplace partner nevére, így eljuthatsz a partner oldalára, ahol minden szükséges információt megtalálsz.

Mikor vehetem át a megrendelt terméket az eMAG easybox csomagautomatából?

A rendelésed átvételére bármikor lehetőséged van az értesítéstől számított 72 órán belül. Ez alól kivétel a december hónap, amikor a megnövekedett megrendelésszám miatt 48 óra áll a rendelkezésedre. Amennyiben a választott eMAG easybox csomagautomata egy bevásárlóközpontban található, úgy előzetesen informálódj az adott helyszín nyitvatartásáról.

Milyen terméket küldhetek vissza eMAG easybox csomagautomatába?

Ez a visszaküldési mód elérhető minden eMAG és erre a szolgáltatásra szerződött Marketplace partner által forgalmazott termék esetén, ami nem haladja meg a 44,5 x 47 x 39 cm méretet, és súlya nem több, mint 20 kg, valamint nem a háztartási nagygépek kategóriában található. A Visszaküldési űrlapon tudod ellenőrizni, hogy elérhető-e a visszaküldési mód az adott terméknél. További információt a termékvisszaküldéssel kapcsolatban itt találsz.

Visszaküldhetem-e a terméket eMAG easyboxon keresztül, ha az javításra szorul?

Jelenleg erre nincs lehetőség. Azon javításra szoruló termékeket, amelyeket az eMAG forgalmaz jelenleg csak futárszolgálattal lehet visszaküldeni az eMAG háztól-házig garancia keretében a Szerviz űrlapon. További információt a garanciális javítással kapcsolatban itt találsz. Az eMAG Marketplace partnerei által forgalmazott termékek esetében a termék szervizbe küldésének menetét megtekintheted a partnerek saját adatlapján. Itt találod az eMAG Marketplace hivatalos partnerlistáját. Kattints az eMAG Marketplace partner nevére, így eljuthatsz a partner oldalára, ahol minden szükséges információt megtalálsz.

Mennyibe kerül a termékvisszaküldés?

Minden eMAG által forgalmazott termék esetén a termékvisszaküldés díjmentes. A szerződött Marketplace partnerek által forgalmazott termékek esetében a visszaküldés feltételeit megtalálod minden partner saját adatlapján. Itt találod az eMAG Marketplace hivatalos partnerlistáját. Kattints az eMAG Marketplace partner nevére, így eljuthatsz a partner oldalára, ahol minden szükséges információt megtalálsz.

Mennyi idő áll rendelkezésre a termékvisszaküldésre?

Minden eMAG által forgalmazott termék esetében 30 naptári nap áll rendelkezésedre az átvétel időpontjától számítva. A szerződött Marketplace partnerek által forgalmazott termékek esetében a visszaküldés időtartamát megtalálod minden partner saját adatlapján. Itt találod az eMAG Marketplace hivatalos partnerlistáját. Kattints az eMAG Marketplace partner nevére, így eljuthatsz a partner oldalára, ahol minden szükséges információt megtalálsz.

Hogyan kapom vissza a visszaküldött termék árát?

Minden eMAG által forgalmazott termék esetében, amennyiben a visszaküldött termék megfelel a visszaküldési feltételeknek, úgy a termék vételárának visszatérítésére két lehetőség van: vásárlási utalvány vagy pénzvisszafizetés. A szerződött Marketplace partnerek esetében csak pénzvisszatérítésre van lehetőség, amelynek pontos részleteit megtalálod minden partner adatlapján. Itt találod az eMAG Marketplace hivatalos partnerlistáját. Kattints az eMAG Marketplace partner nevére, így eljuthatsz a partner oldalára, ahol minden szükséges információt megtalálsz.

Mennyi időn belül kapom vissza a termék árát?

Minden eMAG által forgalmazott termék esetében a vételár a terméknek a raktárba érkezéstől számított 14 napon belül kerül visszafizetésre. A szerződött Marketplace partnerek esetében a pénzvisszatérítés idejét megtalálod minden partner adatlapján. Itt találod az eMAG Marketplace hivatalos partnerlistáját. Kattints az eMAG Marketplace partner nevére, így eljuthatsz a partner oldalára, ahol minden szükséges információt megtalálsz.

Hol találok bővebb információt az eMAG easybox csomagautomatával kapcsolatban?

További kérdés esetén keress minket az alábbi telefonszámon: +36 (1) 885 5500, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

Numerele de telefon de mai sus sunt numerele de telefon pentru serviciul clienți easybox din Ungaria.
În România, sunați la 021 637 06 60 (Sameday).