Menü Bezárás

Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója szeretne lenni a easybox.hu webáruházunknak, figyelmesen olvassa el ezen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Webáruházunk megtekintésével, regisztrációval illetve vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre az üzemeltetőnk (Stemma Design Kft.) és Ön között, mint a webáruházunk felhasználója között. Mint felhasználónk köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Amennyiben bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt ne használja, a webáruházban vásárlást ne eszközöljön!
Üzemeltetőnk a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a easybox.hu webáruházban történt megjelentetés időpontjától hatályos. Bármely felhasználó, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza.

Ha kérdése van a webáruház működésével megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan, a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

Üzemeltetői adatok

 

Webáruház elérhetősége: www.easybox.hu
Cégnév: Stemma Design Kft.
Székhely: 1126 Budapest, Kiss János altábornagy u. 34., Magyarország
Adószám: 13200657-2-43
Cégjegyzék szám: 01-09-723395
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Kamarai tagság: Cégünk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara tagja
Területileg illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Szerződés nyelve: magyar
Adatkezelő nyilvántartási azonosítószáma: NAIH-68564/2013
Tárhely szolgáltató: Contabo GmbH
Aschauer Straße 32a.
81549 Munich, Németország
Telefon: +49 89 356 4717 70
E-mail: [email protected]
Ügyfélszolgálat: Munkanapokon 10-16 óra között
Telefonos elérhetőség: +36 70 771 2080
Elektronikus elérhetőség: [email protected]

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Élelmiszer csomagolóanyagok
  • Irodai csomagolóanyagok
  • Kereskedelmi célra gyártott műanyag és papír alapú csomagolóanyagok
  • Reklámhordozók illetve támogató eszközök
  • Dekorációs termékek
  • Egyéb nyomdaipari termékek

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget az esetleges tanúsítványok, ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Termékeink nem hozzáértő kezekben balesetet, sérülést vagy akár mérgezést is okozhatnak, ezért a termék(ek)hez mellékelt leírások biztonsági figyelmeztetéseinek betartásán felül, felelősséggel és a “józan ész” határain belül használja!

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%, 18%, 5% vagy 0%), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra (az esetleges szállítási díjba van beépítve)!

EPR-Kiterjesztett gyártói felelősségi díj

Elfogadta a Parlament a hulladékgazdálkodással összefüggő egyes törvények módosításáról szóló törvényjavaslatot. Melynek része a környezetvédelmi termékdíjról szóló 2011. évi LXXXV. törvény (Ktdt.) módosítása is.
2023. július 1-jétől alapvetően változtatják meg a környezetvédelmi termékdíjjal kapcsolatban felmerülő kötelezettségek rendszerét a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvényben, valamint a külön kormányrendeletben szabályozásra kerülő EPR- Kiterjesztett Gyártói Felelősségi díj rendszerrel összefüggésben.
Az EPR termékek köre Magyarországon az alábbi: csomagolások, meghatározott egyszer használatos műanyagtermékek, elektromos és elektronikus berendezések, elemek és akkumulátorok, gépjárművek, gumiabroncs, irodai papír, reklámhordozó papír, sütőolaj és zsír, meghatározott textil termékek, fabútorok. Ezen termékkörökre vonatkozó díjtételek központilag vannak meghatározva.

Az adminisztrációt megkönnyítendő, webáruházunk külön tételként szerepelteti ezen tételeket, mely aruházunk kosár illetve kassza oldalán kerül feltüntetésre és természetesen a számlán is külön tételekként szerepel, nincs a termék(ek) árába beépítve.
Az aktuális EPR díjak oldalunk láblécében olvashatóak.

Rendeléskor feltétlen ellenőrizze és értelemszerűen tegyen nyilatkozatot, hogy Ön vagy az Ön képviselte társaság a 80/2023. (III. 14.) Korm. Rendelet 11. §, (1) pontjában 11. § (1)* meghatározott feltételeknek megfelel-e, így az EPR díj az eladót terheli. A díjat ugyanúgy ki kell fizesse, de a bevallás és befizetés az eladót – azaz az easybox.hu-t terheli.

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Bízunk benne, hogy rendszeres vásárlónk lesz, ezért kényelme érdekében javasoljuk a regisztrációt.

Az oldal használatával létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és az eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók.

Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó a vásárlást e-mailben visszaigazolja. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni. A megrendeléseket a webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra a Magyar Köztársaság joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései.

Áruházunkban minimálisan bruttó 4000 Ft + kiszállítási költség felett rendelhet!

Webáruházunk kínálata elsősorban elektronikus (online) úton rendelhető meg interneten keresztül a www.easybox.hu webcímen, házhoz szállítással, GLS csomagponton vagy személyesen átvételi pontunkon vehetőek át. Lehetőség van telefonon, e-mailen is rendelni, de a feldolgozás és a teljesítéshez kapcsolódó eljárás az online rendelés folyamatával egyezik meg. A megrendelést a webáruház csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a vásárlási oldalon (vagy korábbi regisztrációja alkalmával a regisztrációs űrlapon) található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért felelősséget nem vállalunk. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli, ezért kérjük fokozottan ügyeljen az adatok helyes megadására! Különösen fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a kiszállítást megelőzően a futár telefonos egyeztetést kezdeményezhet, amely meghiúsulása esetén mentesül a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén megrendelést nem tudunk teljesíteni.

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailban visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Becsült általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül (Pontos időpontot a visszaigazoláskor egyeztetünk).
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a megfelelő részösszeg visszautalásra kerül az összeg küldőjének.

 

Rendelés menete

Az itt leírt általános folyamat asztali számítógépek esetére (PC) vonatkoznak. Tableten, okos telefonon vagy más eszközön eltérhet az oldal megjelenése és/vagy egyes funkciók másként működnek vagy nem érhetőek el. Ha problémája van az oldal használatával az ügyfélszolgálatunk segítséget tud nyújtani.

 

1. Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, állítsa be a mennyiségét (terméktől függően eltérhet a minimálisan rendelhető darabszám) majd kattintson a “Kosárba” gombra. Ezt minden egyes megvásárolni kívánt termékkel ismételje meg!
A kosárban lévő termékek darabszámát a fejlécben, kosár ikon mellett zárójelben láthatja. A kosár tartalmát áttekintheti, ha a kosár ikonra kattint. A kosara tartalmát fizetés előtt bármikor módosíthatja, ha valamit elfelejtett a vásárláshoz is visszatérhet, a tartalom nem veszik el egész addig míg el nem navigál webáruházunkból. Ha regisztrált és be van jelentkezve, akkor a rendszer 60 percig megjegyzi a kosár tartalmát, így onnan folytathatja a vásárlást, ahol korábban félbe hagyta, azonban a kosárba helyezéssel nem foglalja be a terméket, így előfordulhat, hogy időközben az adott termék elfogyhat. Egyes termékek esetén opciót kell választani (pl. szín, méret, kivitel).
2. Ha úgy gondolja, hogy további terméket már nem szeretne a kosárba rakni, kattintson az oldal fejlécében látható kosár ikonra, majd a kosár gombra. Ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát. Egyes termékeink egységcsomagokban kerülnek értékesítésre, ha egy termékből többet vagy kevesebbet szeretne darabszámok melletti a +- gombbal tudja változtatni a mennyiséget. A kosár tartalma kis idő múltán automatikusan, vagy a “Kosár frissítése” gomb megnyomásával frissítheti azt. A termék számának 0-ra való átírásával vagy a termék előtt X gombbal eltávolíthatja az adott terméket a listáról. A kosár teljes tartalmát a “Kosár törlése” gombbal tudja végrehajtani.
3.

A szállítási díj a rendelt termék(ek) össztömegétől (mennyiségétől) függ, melyet a rendszerünk automatikusan számít és megjelenít. Válassza ki, hogy házhoz szállítással, csomagpontra vagy személyes átvétellel kéri a termék(ek)et. Jelenleg csak Magyarországi címre szállítunk. A szállítás külföldi címre is megoldható, ez esetben lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal!

Ha rendelkezik külön kedvezményre jogosító kuponnal, akkor azt az “Kuponkódját ide írhatja be” mezőbe beírva majd a nyíl gomb megnyomásával érvényesítheti. (A kuponkód beváltás gomb megnyomásával az engedmény a végösszegben jóváíródik). Felhívjuk figyelmét, hogy egy vásárlás alkalmával, csak egy kód érvényesíthető!

4. A “Fizetés” gomb megnyomása után választhat, hogy vendégként vásárol vagy bejelentkezik meglévő fiókjával a lap bal felső részén a “Visszatérő vásárló ” gombbal, mely esetben korábban megadott adatai alapján a rendszer automatikusan kitölti a megfelelő mezőket.
5. Ha rendelkezik külön kedvezményre jogosító kuponnal és még nem érvényesítette, akkor azt az ” Van kuponkódja? Kattintson és érvényesítse!” megnyomásával a megjelenő mezőbe beírva, majd a nyíl gomb megnyomásával érvényesítheti. (A kuponkód beváltás gomb megnyomásával az engedmény a végösszegben jóváíródik). Felhívjuk figyelmét, hogy egy vásárlás alkalmával, csak egy kód érvényesíthető!
6. Vendégként adja meg adatait (a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező). Cég esetén feltétlenül adja meg az adószámot! Ha a számlázási és a szállítási cím különbözik a számlázási címtől, akkor tegyen a pipát a “Szállítás másik címre?” felirat elé és adja meg a kiszállítási címet.  A “Fiók létrehozása” bejelölésével létrehozhatja saját fiókját az easybox.hu webáruházban, így a későbbiekben már elég csak bejelentkeznie az itt megadott e-mail cím/jelszó párossal. Fontos, hogy pontos adatokat adjon meg, mert munkatársaink csak így tudják felvenni Önnel a kapcsolatot.
Nyilatkozzon hogy Ön vagy az Ön által képviselt Társaság a 80/2023. (III. 14.) Korm. Rendelet 11. §, (1) pontjában 11. § (1)* meghatározott feltételeknek megfelel-e.
“Szeretnék hírlevélben tájékoztatást kapni híreikről.” pipával feliratkozhat hírlevelünkre is, melyben akcióinkról új termékeinkről tájékoztatjuk. (A feliratkozás nem kötelező.)
7. A szállítás módját itt is megváltoztathatja.
8.

Válassza ki hogyan szeretne fizetni.

Házhoz szállítás esetén utánvéttel készpénzben a futárnál vagy előreutalással fizethet (ha elérhető bankkártyával on-line), míg személyes átvétel esetén előre utalással (ha elérhető bankkártyával on-line) vagy a helyszínen csak készpénzben.

  • Bankkártyás fizetéskor (ha elérhető), sikeres tranzakció után, ha az összes termék raktáron van, akár pár órán belül, előre utalás esetén az összeg számlánkra érkezése után, útnak indulhat csomagja. Bankkártyás fizetéskor visszaigazoló e-mailt kap a tranzakcióról, egyéb esetben az általunk küldött visszaigazoló e-mailben megadjuk a bankszámlaszámot és a további információkat hogyan utalja el az összeget. A bankkártyás fizetési tranzakció végrehajtását a kártyás fizetést szolgáltató partnerünk oldalán tudja végrehajtani, ahova a rendszer automatikusan átirányítja, majd sikeres tranzakció esetén visszairányítja webáruházunkba.
9. Az esetleges megjegyzéseit (pl.: kaputelefon száma) megadása után, tekintse át a rendelését. Pipálja ki, ha elolvasta és egyetért Általános Szerződési feltételekkel és elfogadta Adatvédelmi politikánkat és tudomásul veszi, hogy rendelés fizetési kötelezettséggel jár.
Ha mindent rendben talál kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra.
10. A beérkezett megrendelését minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Telefonon csak kérdés vagy probléma esetén keressük. Ha nem kapja meg a rendelésedről a visszaigazoló e-mailt, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg adatait, esetleg nem telt-e meg a postafiókja. Előfordulhat, hogy levelünk a levélszemét mappába kerül. Probléma esetén lépjen kapcsolatba velünk!
11. Ha a házhozszállítást vagy csomagpontos átvételt választotta, akkor a rendelése útnak indulásáról küldött e-mailben található kóddal (és linken) követheti nyomon csomagját.
Személyes átvétel esetén e-mailban tájékoztatjuk, ha rendelése átvehető.
12.

Webáruházunk megrendeléseit szerződött futárszolgálatunk teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nincs otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb még egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

A kiszállítás ideje a rendelés beérkezésétől és annak kiegyenlítésétől számított max. kb. 5 munkanap. Személyesen a Lakkozó Kft. telephelyén, a 1184 Budapest, Fáy utca 2. szám alatt, a volt Kistext területén veheti át rendelésedét munkanapokon 9-15 óráig.

A személyes átvételkor nem kell számolnia szállítási díjjal, azonban kérjük várja meg értesítésünket, hogy a rendelt terméket átveheti.

Kérjük átvevő pontunkon is győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Ha problémát tapasztal jelezze! Átvételi pontunkon és nincs lehetőség a bankkártyás fizetésre.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomagot át tudja venni! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését vagy újabb rendelését kizárólag a korábbi rendelésben feltüntetett szállítási díjjal növelt rendelés ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag és a termék sértetlenségét, darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Mennyiségi hiány vagy sérült csomagolás, termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányt vagy hibákat. Az esetlegesen nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában a webáruházunk semmilyen mennyiségi reklamációt nem fogad el, ez alól kivétel ha a csomag felbontásáról videófelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.

 

Mint korábban írtuk, a megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges, de rendelés nélkül is regisztrálhatja magát oldalunkon. Regisztrálnia csak egyszer kell, később adatait megváltoztathatja a “Felhasználói fiók-ban” (az oldal jobb felső részén található figura ikon) a belépés után. Lehetőleg biztonságos jelszót adjon meg, nehogy illetéktelenek visszaéljenek fiókjával/adataival.

Számlázás

Az easybox.hu webáruházban a termékek bruttó árai szerepelnek. A megrendelt termékekről gyártó partnerünk, a Lakkozó Kft. minden esetben ÁFÁS számlát állít ki, melyen az ún. csomagolás és termékdíj külön van feltüntetve ezáltal az egyes termékek árai (tömegtől függően) csökkentve vannak.
Az esetleges közvetített szállítási és utánvételi díjat ezen termékdíj nem terheli.
Az adminisztrációt megkönnyítendő, webáruházunk külön tételként szerepelteti az EPR díjakat, melyek áruházunk kosár illetve kassza oldalán kerül feltüntetésre és természetesen a számlán is külön tételekként szerepel, nincs a termék(ek) árába beépítve.

Jótállás

Áruházunkban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. Termékeinkre, jellegükből adódóan nem tudunk garanciát vállalni, kizárólag gyártási hiba esetén. Átvételkor javasolt ellenőrizni a termék kifogásolhatatlan állapotát.
Kérjük, ha problémája akad az összeállítással, kérjen tanácsot tőlünk.
Ha később mégis hibát tapasztal, mely gyártásra vezethető vissza, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

 

Az elállás joga és gyakorlásának menete

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a fogyasztót (megrendelőt) elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.

A távollévők között kötött szerződés esetén (azaz a jelen szerződés hatálya alatti megrendelés esetén) a fogyasztót (megrendelőt) indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállhatsz e szerződéstől.

Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Átvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

Egyes termékeket higiéniai okokból külön szabályok vonatkoznak. Az ebbe a kategóriába eső termékek leírásánál külön felhívjuk erre figyelmét.

Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, jelezze a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal.

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha nyilatkozatát a jelen általános szerződési feltételekben, illetve a termék leírásában külön jelzett meghatározott határidő lejárta előtt elküldi. Ennek igazolása Önt terheli.
Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés napját. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a nyilatkozatot, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

Eljárásunk megrendelői elállás esetén:

• Tizennégy napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett teljes összeget az általad igényelt módon (pl.: átutalás), ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is, mint pl.: a futár költsége, ha házhoz szállítással kérte a terméket.
• Mindaddig visszatartjuk az itt meghatározott összeget – tekintettel arra, hogy termék adásvételére irányuló szerződés kerül megkötésre a felek között -, amíg a terméket vissza nem juttattad címünkre: Lakkozó Kft. – easybox.hu – 1184 Budapest, Fáy u. 2., vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

Kötelezettségei és felelőssége elállás esetén:

  • Elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
  • Kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költsége terheli.
    Felhívjuk figyelmét arra, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségek elállás esetén tehát Önt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékodról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetnie.
  • Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a megrendelőt terheli! A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Bizonyos esetekben azonban nem illet meg az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára általunk nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a kérésére, az Ön által szabott igények alapján egyedileg került előállításra esetén. (pl.: egyedileg összeállított csomagok, logózott termékek)
  • Élelmiszer vagy olyan termékek esetén, melyekre különleges higiéniai szabályok vonatkoznak (termékek leírásában jelezzük).

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően rögzítésre kerül küldeménye kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges, későbbiekben felmerülő jogvita elkerülése érdekében kerül sor.

Az esetlegesen felmerülő fogyasztói jogvita esetén az easybox.hu weháruház üzemeltetője a Stemma Design Kft., az egyeztetés sikertelensége esetén, a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást a területileg illetékes: Budapesti Békéltető Testületnél (1016 Budapest, Krisztina krt. 99., [email protected]).

 

A szolgáltatás igénybevétele

A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat elektronikus úton küldjük el a vásárlóink részére. A megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül megkapja. Mindazonáltal azon – elsődlegesen egyedi – megrendelt termékek esetében, amelyeket külső partnertől szerezünk be, előfordulhat, hogy a megrendelt terméket partnerünknél nem elérhető. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, tájékoztatjuk és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautaljuk az Ön részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

Igyekszünk mindent megtenni azért, hogy az oldalainkon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a felelősségünkre a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések az irányadóak.

 

Egyéb rendelkezések

Rendszerünk a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

Küldhetünk Önnek hírlevelet vagy egyéb reklám levelet, amennyiben a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. Nem vagyunk kötelesek ellenőrizni, hogy a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

Ha feliratkozik az easybox.hu hírlevelére, a feliratkozással elfogadja Adatvédelmi politikánkban leírtakat.

Hozzájárulását bármikor jogosult vagy visszavonni. Ebben az esetben a visszavonást követően az Ön részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küldünk, továbbá töröljük adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért nem vállalunk felelősséget. Fenntartjuk a jogot a közízlést, üzleti érdekeinket vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik, az [email protected] címen, valamint a +36-20-376-4969-es telefonszámon.

 

Jelen Szabályzat aktuális verziója 2023. június 30. napján hatályba lépett.